Єдина Країна! Единая Страна!

Соколівський НВК
Вільнянської районної ради
Запорізької області

Меню сайту
Категорії розділу
Інформація [128]
Свята [95]
Бібліотека [31]
ДНЗ [21]
Привітання [22]
Різне [51]
Архів записів
Хмарка тегів

ЗОЛОТІ ПРАВИЛА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1. Бути особистістю, до якої діти тягнутимуться.

2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.

3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.

4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.

5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі, мистецтву.

6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.

7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво.

8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям зробити те саме.

9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.

10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.

11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.

12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.

Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.

 ПОРАДИ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ

 Класний керівник - це педагогічний працівник, який здійснює педагогічну діяльність з колективом учнів класу, навчальної групи професійно-технічного навчального закладу, окремими учнями, їх батьками, організацію і проведення позаурочної та культурно-масової роботи, сприяє взаємодії учасників навчально-виховного процесу в створенні належних умов для виконання завдань навчання і виховання, самореалізації та розвитку учнів (вихованців), їх соціального захисту.

 ОСНОВНІ ОБОВ'ЯЗКИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

1. Класний керівник планує, організовує і проводить виховну та культурно-масову позаурочну роботу з учнями. Сприяє становленню їх як особистостей, створює умови для розвитку їхніх здібностей, талантів, участі у художній, технічній, фізкультурно-спортивній, трудовій діяльності.

2. Вивчає індивідуальні особливості, інтереси і нахили учнів, їхнє ставленнядо навчання, праці, громадських доручень, організовує і проводить батьківські збори.

3. Постійно утверджує повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, патріотизму, доброти, стриманості, працелюбствата ін.

4. Виховує повагу до людей, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Організовує лекції, бесіди, консультації, диспути, екскурсії, походи, зустрічі, перегляд телепередач та ін.

5. Розвиває пізнавальні інтереси учнів, залучає їх в гуртки технічної і художньої творчості, клуби, об'єднання за інтересами, спортивні секції. Проводить зустрічіз цікавими людьми, учасниками національно-визвольних змагань, співпрацює з церквою.

6. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність учнів, захищає їх відбудь-яких форм фізичного або психологічного насильства, запобігає вживанню алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя.

7. Постійно підвищує свій професійний рівень, загальну культуру.

8. Несе особисту відповідальність за дотримання правил техніки безпеки, норм санітарії та гігієни у приміщенні школи.

9. Щоденно перевіряє відвідування учнями занять.

10. У випадку запізнень на уроки без поважних причин, порушенні встановлених правил статуту школи, знищенні або псуванні шкільного майна класний керівник негайно повідомляє про це батьків учня і, за необхідності, директора школи.

11. Спрямовує роботу і надає допомогу органам учнівського самоврядування. Контролює організацію самообслуговування у класі. Забезпечує належне щоденне чергування учнів у класі та чергування класу по школі.

12. Систематично, відповідно до графіка, затвердженого директором школи, проводить інформаційно-просвітницькі, виховні та різні позакласні заходи.

13. Разом із завідувачем шкільною бібліотекою забезпечує всіх учнів підручниками і постійно контролює стан їхнього збереження.

14. Разом із батьками забезпечує щоденне відвідування занять учнямиу шкільній формі встановленого взірця.  

 ПАМ'ЯТКА КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ

Не можна:

1. Постійно критикувати дитину, бо вона незлюбить вас та інших людей.

2. Часто насміхатись над дитиною, бо вона стане замкнутою.

3. Постійно дорікати дитині, бо в неї з'явиться почуття безпідставної провини.

4. Постійно сварити дитину, бо вона стане агресивною.

5. Лаятися, вживати нецензурні слова, використовувати фізичне покарання.

Необхідно:

1. Підбадьорювати дитину, тоді вона буде впевненою в собі.

2. Хвалити дитину, тоді вона намагатиметься стати кращою.

3. Поводитись з дитиною чесно і справедливо, і вона намагатиметься бути справедливою.

4. Створювати умови, щоб дитина почувала себе у безпеці, тоді вона вчитиметься вірити у людей.

5. Постійно підтримувати дитину, заохочувати і розуміти, тоді вона буде любитиі поважати інших.

ДЕСЯТЬ ПОРАД КЛАСНОМУ КЕРІВНИКОВІ

 (зі «100 порад учителеві» В.О.Сухомлинського)

 Пам 'ятайте:

• ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, — з людиною.

Місія школи боротися за людину;

• об'єкт нашої праці — найтонші сфери духовного життя особистості, яка

формується, — розум, почуття, воля, переконаність, самосвідомість;

• виховувати людину — це передусім знати її душу, бачити та відчувати її

індивідуальний світ. Справжнє виховання — це самовиховання;

• немає в дитини нічого такого, що вимагало б від педагога жорстокості. Не

давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозріливості;

• немає якихось єдиних для всіх школярів передумов успіхів у навчанні. І саме

поняття успіхи у навчанні — річ відносна: для одного високий рівень, для іншого й

середній рівень — велике досягнення;

• успіх у навчанні — це стежка, що веде до того куточка дитячого серця, в якому

горить вогник бажання бути гарним. Бережіть цю стежку і цей вогник;

• слово — могутній борець за людську душу. Створюйте інтелектуальний фон

для запам'ятовування, заучування, збереження в пам'яті програмного матеріалу.

Дитина стає байдужою, несприйнятливою до слова, якщо слово не живе в її душі як засіб творчості, якщо вона тільки заучує чужі думки, і не творить своїх та не виражає їх словами.

 Бійтесь байдужості, бійтеся згаслого погляду дитини! Навчіть її активно, пристрасно ставитися до слова;

• спонукайте учнів до читання — найважливішого рятівного засобу для

успішного навчання.

 Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця. Перше захоплення — це має бути захоплення книжкою;

• доброзичливість, розумна доброта — ось що має бути атмосферою життя

дитячого колективу, головним тонусом взаємовідносин педагога і дітей. Якщо ви навчили свого вихованця відчувати людину серцем, ваша доброзичливість здатна творити чудеса;

• уміння володіти собою, тримати себе в руках — одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежать і успіх діяльності педагога, і його здоров'я.

 ЯК СТАТИ УЛЮБЛЕНИМ ВЧИТЕЛЕМ

У всіх нас були улюблені предмети і вчителі. Як правило, ці вчителі викладали ті самі улюблені предмети. Озираючись назад, часто думаєш про те, що любов до тієї чи іншої шкільної дисципліни визначалася саме чарівливістю вчителя.

Чому ж відношення до викладачів настільки диференційовано? У статті спробуємо висловити одну з версій.

Учитель, що б завоювати любов і повагу учнів повинен не тільки знати свій предмет, але і мати психологічні навички, щоб зацікавити учнів. Для цього викладачу необхідно вміти регулювати свій психоемоційний стан. Адже ті, хто приготувався дізнаватися нове, сприймають настрій вчителя. За межами школи повинні залишитися всі сторонні переживання і стреси.

Працюючи з дітьми, необхідно з одного боку спілкуватися з ними, як з особистостями не ставлячи себе вище них, з іншого боку не спускатися до панібратських відносин. Перше дозволить вам налагодити довірчі відносини в класі, а в другому випадку ви просто втратите можливість навчити дітей чогось.

Важливу роль у завоюванні вчителем авторитету і любові з боку учнів відіграє вміння вирішувати конфліктні ситуації. Конфлікти з дітьми можуть виникнути при різних обставинах. У будь-якому випадку необхідно розібратися в причині з самими дітьми (дитиною), перш ніж звертатися до його батьків, завучу чи директору. Для визначення причин необхідно вислухати кожного з учасників конфлікту, проаналізувати їх дії разом з ними, знайти і запропонувати рішення ситуації. Ні в якому разі не можна допускати взаємних образ - адже у рішенні конфлікту важлива не перемога, а відновлення добрих відносин. Якщо вчитель є однією з конфліктуючих сторін, то необхідно першим зробити крок до примирення. Не треба боятися визнавати свої помилки. І тоді учні запам'ятають вас як мудрого і справедливого педагога і в майбутньому, вдячний учень обов'язково надішле вам лист подяки зі словами подяки своєму улюбленому вчителеві.

Для викладача важливо вміти правильно висловити незадоволення вчинками учнів. Необхідно висловлювати невдоволення саме вчинками учнів, а не самими учнями. Адже якщо дитина поводиться не так як завжди, значить, щось спонукало його до цього. Як і в ситуації врегулювання конфлікту, потрібно зрозуміти причини не належного поведінки.

Обговоривши з дитиною її поведінку і з'ясувавши причини, дайте учневі зрозуміти, що інцидент вичерпано - більше не нагадуйте йому про це. Дайте дитині зрозуміти, що ви хорошого про нього думки, вірите в його сили і можливості, не дивлячись на тимчасові труднощі.

Педагог не повинен лаяти дитину за те, що той чогось не розуміє або не вміє. Навчити і допомогти - ось завдання педагога. Постарайтеся зрозуміти, що саме незрозуміло дитиною і чому він не може рухатися вперед на шляху пізнання предмета. Не нервуйте, якщо учень не зрозумів з першого разу. Спробуйте пояснити іншими словами, на прикладах.

Постарайтеся зацікавити учня досліджуваним предметом, тоді навчити його буде значно простіше. У цьому випадку він обов'язково в усьому розбереться. Зацікавленість предметом змусить його змінити свою поведінку на уроках - коли цікаво, відволікатися ніколи!

Форма входу
Пошук
Інші ресурси
Мої знання
Електронний журнал та щоденник
Ми на Facebook
Офіційна група на Facebook
Ми Вконтакті
Офіційна група Вконтакті
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту
Вільноандріївська ЗОШ
Гнаровська ЗОШ
Відділ освіти Вільнянської РДА
Міністерство освіти і науки України
Освіта.UA
Вікі Відповіді

Опитування
Що б Ви хотіли бачити на нашому сайті?
Всього відповідей: 28
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Соколівський НВК © 2008-2019
Використовуються технології uCoz